CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, June 2, 2009

Akhirnya kutemui..

Just nk kongsi ngan kengkawan yang aku ni skrg tak lagi single mingle...dah ada bf yang bertahta dihati...(Selamat pengantin Baru ana n Abe Mior)....Ada bbrp orang yang dah mengenali bf aku ni...antaranya ada gak yg bagi respon yang baik...merestui ikatan ini...malah ada lak yang mencemburui kami berdua...aku sekadar senyum...cubalah klu berani...ingat senang ker nk tackle si buah hati ni...

Aku mula serious menjalin hubungan ini pada tanggal 13 Mei 2009. Ikatan ini di saksikan kakak n abg iparku...Dapat ku lihat kegembiraan pada wajah mereka atas pilihan adik bongsunya ini. InsyaAllah jika tiada aral melintang aku akan bawanya ke kampungku di Kedah pada 6 jun ini untuk dikenalkan pada kedua orang tuaku...Alangkah gembira hatiku jika kedatangannya disambut mesra oleh seisi kuargaku di kampung...Doakan hubungan ini kekal ek...

5 comments:

Don & Nor said...

Alhamdulillah.... tahniah yer kak.
jagalah hubungan tu sebaik2nya sehingga diijab kabulkan dan seterusnya hingga ke akhir hayat. Amin..

Unknown said...

..atlast, ketemu juga jodohnya!!semoga berkekalan dan m'dapat restu family.Bila nak kenalkan nie???

mama ilham said...

bf tu auto ke manual?

Selly Buke said...

muahaahaha...

anyway tahniah.. akak, takkan nak kekal selamanya ngan bf nie??? mesti nak pengganti yang lebihhhhhhhh ckit! nyeh..nyeh..nyehh

Suhaila said...

ceh.. bikin gempak jer akak ni.. org dah terlompat2 suke bila dengar akak dah b'bf.. ingat kan 'lelaki' rupenye kereta... apepun tahniah la.. sori la su ketinggalan ckit.. :)