CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, April 23, 2009

berkursus...n...








Alhamdulillah...hajat aku nk belajar pasal isi perut komputer akhirnya tercapai sudahh...aku minta untuk berkursus dan big boss benarkan...heaven....bukan senang dia nk lepas..tambah2 lagi bukan dalam bidang keje aku pun...
banyak pengalaman n ilmu yang aku berjaya kutip. Hepi sesangat. Walaupun aku xlaa pandai mana..tapi byk gak la yang aku dah gain dari kursus ni...nanti aku upload gambar semasa berkursus....



Tapi..yang paling best...tak disangka2...aku terjumpa adik angkatku yang hadir untuk kursus yang sama...tetap comel macam dulu...sempat la bercerita kisah2 dolu2...tanya khabar adik2 yang lain...ramai yang dah berkeluarga...aku jer...maintain.
Adikku ini akan menamatkan zaman bujangnya 3 Mei ini. Selamat Pengantin Baru Dik. Semoga kekal ke Akhir Hayat. gambar nanti aku upload... mmg adik ini seorang yang kelakar n suka memyakat kakaknya ini. Tetiba aku terimngat pada adik2 yang lain...Yan dah anak sorang..jadi anak kapal, Wak n mami pun anak sorang...buka bisnes dgrnya...Sam warden sekolah..dah anak 2, Azma n black anak 2 gak..keje kat putrajaya, Zie masih bujang,die n deck anak sorang, Tuburan dgrnya pun dah kawn...xtau kat mana la ni...Put3 Zarina..cikgu sekolah..anak sorang, Ita adik manjaku..anak 2, Atie adik yang kuat jeles anak sorang, Saufi anak sorang, sapa lagi ek...Rahim, Hadi,Nick,Afkar,Hamci,Bob kecik, Ina keding, Ct sarina, Pesot,x file, Nita, ramai lagi..klu aku ingat aku citer..adik2 yang baca blog ni...rajin2 la contact akak ni...Windu ar kat korang...
nanti akak wat nt khas tok korang ek...chow.

6 comments:

Ana farha said...

leh lah antar PC saya yang dah lama rosak tuh untuk akak repair ekk.. hehe

akak_adoi said...

ana: hehehhehe...akak cuba tgk la dulu...ek...

ayip said...

wowwww...banyak adik angkat nie...
leh bukak kedai nie...

cabbbuuutttttt........:D

Unknown said...

ana...baik kau fikir pjg dulu sebelum htr pc kau...hahaha..

kak impianku, nak marah la nie....nape nama sy takde dlm senarai adik angkat nie????huhu..

akak_adoi said...

ops...sori...
ni adik2 yang jauh dimata tapi dekat dihati jer...
adik2 yang dekat mata nk kena announce gak ker?...

Unknown said...

kak impianku...kadang2 org yg dekat di mata belum tentu dekat di hati...hahaha...jgn marah!!