CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, April 29, 2009

OD again...

Alhamdulillah...semuanya dah settle..cuma tunggu nk pi amik 'barang' jer lagi...itu kena la tunggu call....
Nk citer pasai OD ni...
Secara praktikall nye apa yg aku leh commentt …….. memangg bestt …… jimat mmg bykk …ialah secara generall nyee kita ada saving dalam ASB….. pas tu convert ke sijill …. cagarkann sijill …… applyy OD…. lepas tu leh guna OD utkkk settle kan duitt CC… buat savingg …. buat investment lainn ……. untuk interest rate sekarang niee …. gunaa OD kita kena 6.75% per annumm … daily restt …… compare lak kalau ada hutang kat credit card 18% per annum …..kalau ada personal loann yg kena 10% per annum … huhsss …. jauhh bezaa tu ……di samping tu setiapp tahun kita masing ada dividend dalam savinggg ASB kita…….Apapun...senang cakap dari buat..aku tak galakkan sesapa buat ni tanpa ilmu...jgn salahkan org lain nanti klu tetiba tersangkut kat mana2....hehehehehe....aku mampu buat coz ada sifu dibelakang...nanti aku dah pandai...
aku akan citer the detail 'bout this....
adios

3 comments:

ayip said...

wowwwww....
sifu impianku...dasyat tu...

Unknown said...

sapa 'sifu' kak impianku tu??? memang dahsyat...hehe

akak_adoi said...

ayip:
Sumatra:
dasat ek...sebabb ada sifu yang dasatt sebab tu dasatt jadinya....wakakaka