CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, April 8, 2009

OD vs ASB

Jumaat lps aku dah buat OD vs ASB. Dah lama dengar cara ni tapi masih was2. Selepas main CF 101 22hb 2009 yang lalu, tetiba jer rasa yakin nk buat. ni kiranya try my luck gak la...risikonya agak besar ...tapi aku yakin berkat bantuan adikku, aku mampu laluinya. Banyak ilmu yang aku timba dari adikku ini. Hari ini shahrul tipon bgtau OD aku dah release...Leganya....nanti aku update apa itu OD, dan apa itu OD vs Asb...mungkin ada yang dah tahu mungkin ada yang dah dengar...tapi pada yang masih tak tahu aku akan bgtau nanti.

3 comments:

Don & Nor said...

fuhh...complicated sungguh entry akak kali ni...?????

akak_adoi said...

itu baru intro a adik ooi...tggu n3 yang seterusnya...
mungkin makin fenin kot...hheheheh..akak sedang try n error sebenarnya...

ayip said...

hehehehe...

welcome to the club..

sesama lar kita memeningkan diri sendiri...hahahaha